Monday, September 12, 2011

~Never be Lonely~

Assalamualaikum..

Menunggu detik 12 tengah malam.. Dalam senuah bilik yang kecil.. Terasa sunyi.. Kekadang terdengar bunyi esakkan kecil.. Siapa yang menangis??

Tanpa disedari.. esakkan kecil wujud dari diri sendiri.. Ternyata aku yang menangis.. Ternyata aku bersendiri kini.. Tanpa sahabat dan kekasih..


Ika~ Antara mereka.. Kau pergi dahulu.. Meninggalkan kami di sini.. Yang pasti kau tidak akan kembali.. Al-Fatihah ku kirim untukmu di sana.. Moga kau tenang di alam sana..

KamaQ~ Pergi mu untuk menuntut ilmu.. Mencapai cita-cita.. Membawa pulang segulung ijazah.. Aku akan tetap menyokong mu di sini..

Dear~ Kau pergi demi cita-cita.. Merantau ke negeri orang mencari rezeki.. Jangan bimbang.. Aku di sini tetap menunggu mu..


Kalian semua.. Aku di sini akan baik-baik sahaja.. Aku takkan bersendirian.. Yang Maha Kuasa itu tetap ada.. Menemani setiap hambaNya.. Yang tidak pernah lupa terhadapNya..

p/s : a lot of LOVE for u all…

No comments:

Post a Comment

Ini Cinta Aku!!

Daisypath Anniversary tickers