Monday, August 15, 2011

SUNGKAIANNNN!!!!


Ari ni nak cite pasal kitorang sungkai… (aku + rakan sekerja)
Ni kira fes tym la jgak aku p seafood restaurant… so ada rasa jakun ckit kot… =)
Nak mulakan cite.. asal usul perjalanan aku pun x tau..
Ni kes kazen aku yg xnak aku balek umah sndri.. so direct kena pngil join this trip..
Trip around 6 people.. 5 org rkan skerja n 1 org tu banker kitorang la..
Aku ni yg agak pmalu senyap jak spanjang prjalanan n stibanya kat sana..
Malu2 kucing la kunun..
Aku juz biarkan mreka2 yg oder.. mlas nak join oder.. bkn aku gak yg byr.. hehehe..
So.. antara lauk pauk yg diorang oder adalah Udang Masak Mayonis, Kepah Masak Sos Tiram, Ikan Stim, Ikan Masak Sos, Ayam Masak 3 Rasa, Sayur Kangkung Masak Belacan n Sayur Campur Masak Bawang Putih..
Fullllllllaaammmmaaaakkkkkk.. Larat ka nak abiz ni????




Dr asal usul aku yg pmalu.. tp tym prtgahan mkn tu.. da btukar jd x malu..
Ni sbb dorang la ni pksa aku mkn n skali gus mratah lauk pauk..
Pa2 pun.. Alhamdulillah.. Kenyang…
Thanks to Banker cz sudi spend kitorang… =))

And finally.. x p taraweh cz da jd Ular Sawa…
huhuhuhu.... T_T

No comments:

Post a Comment

Ini Cinta Aku!!

Daisypath Anniversary tickers