Wednesday, April 6, 2011

Mak.. Aku mo balek Tawau..

Mak..
Aku mo balek Tawau..
Plzz mak..
Aku da x than dgar org ckp psal ika..
Aku sedih mak..
Aku x mo ada penyesalan sbb dak jmpa dia..
Da la kamaQ pun dak dpt balek..
x kn aku yg dkt ni pun x dpt..


Hepy rasanya Inbox FB ada mesej..
Senym2 plak..
Bila tgok nama yg hntr mesej tu..
Mmang rasa x enak..

"aslmkm,

hi! aku mau cakap ni..klu ada kesempatan dan ruang, kamu datang la tgk ieka. berdoa banyak2 buat dia. Jangan ada penyesalan nanti antara kita. kita kawan kan? ;) sayang kamu!!!!"


Aku x mo menyesal..
Mak.. Tolong la..
Plzzzz.....


To Ika.. Harap ko kuat.. Ko kena tgu kami.. Ko msti sihat ka.. Kami syg ko.. Ramai org syg ko.. Aku selalu doa kn kesihatan ko.. Plzzz ika.. Kuat kn smgat mu.. Cpt atau lmbt.. aku ttp akn balek tgok ko.. Sabar ya Ika..




Readers~ Tolong Doa kn Sahabat ku yang kini tgah btarung dengan nyawanya.. Harap dia sembuh n kmbali brgelak ketawa dgan kami.. Ya Allah.. Sembuhkan sahabat ku.. Beri dia kekuatan untuk terus hidup.. Jangan wujud penyesalan terhadap diriku Ya Allah.. Hanya padaMu aku memohon doa.. Amin Ya Rabbal Alamin..




No comments:

Post a Comment

Ini Cinta Aku!!

Daisypath Anniversary tickers