Sunday, April 3, 2011

Hobi.. Hobby.. Shumi.. Chwimi.. Àihào.. Śauka.. Passe-temps..

Blog Ku..Diary Ku..
Hahahaha..ntah pepatah merapuh merepek apa lg aku  kn..hurmmmm...

Ok2.. aku sukak BACA BUKU.. ni la tabiat ku tym dkat exam da.. konfom BUKU tu yg ku cari.. ke merata2 bawa mukak smata2 cari BUKU tu..

nak tau buku apa?? x nak kongsi la.. =p

tp, nak cite jgak la.. ok!! BUKU = NOVEL.. memang da tradisi aku sjak azalinya aku d poli kali bha kn.. tym dkat2 nak exam situ jgak la tabiat mmbaca ku ni sukar nak ku elak.. makin mmbuak2 adalah.. dlm shari jak (semalaman) aku da abz kn 2 buah novel yg tebal setiap novel dlm 500 page.. alaa.. normal beb baca cm tu around 1000 page in 1 night.. tp bg aku miracle kali ya.. hahahaha.. iya la bha.. 2 cite yg bbeza pulak tu kn.. bole jgak abz dlm msa 1 ari.. blom lg plus2 masa yg ku buang tuk mkn.. fb (men game je) n so on.. klu ada prtndingan nilam ni.. konfom aku dpt emas ni kn.. slama d skolah mnengah pun aku stakat dpt gangsa jak dlm program nilam..

Ni la hobi ku yg telah ku pupuk sejak form 1 lg.. tp dulu baca yg stakat 100++ jak.. tu pun da letih nak 1 minggu jgak bru abz.. awal2 pmbabitan dlm dunia readers ni mmang aku bnyak alasan.. kwn pun nek fed up sma aku.. malas la.. tebal la.. boring la.. lastly, addicted pulak bha..

Yg bikin org naik x snang ngan aku ni klu da start baca novel.. konfom sume org aku x lyan.. boyfren pun makan ati.. hihihihi.. slalu la aku meluapkan lg kmarahannya dgan mngatakan aku 'curang' jap.. tp curang nagn novel jak.. hahahahaha.. mkn pun x pduli.. tido pun konfom singkat.. slalunya aku tido lewat ni klu nak siapkn asgmnt.. tp klu da novel tym.. tido jm 3 lebih.. bgun around jm 5.30am.. after subuh direct jak smbung.. x puas klu x abz cpt.. tp merana..tido 2 jam jak.. adooiii!! mieQ..mieQ..

1 lg tabiat yg slalu aku amalkan yg brkaitan dgan novel ni.. mmang x bgus jgak la.. hahahaha.. tp aku sukak buat.. sungguh degil rupanya aku ni.. wat ever!! aku ni pemalu sbenarnya.. hahahaha.. x la.. actually aku ni x suka beli novel.. kira aku ni kaki pinjam novel jak la.. pnjam ma kawan2.. abz klu aku yg bli.. konfom x syok.. aku pnjm ma kwn.. sume yg bez2.. ndak ka kepalang.. jimat bha kwn.. ^_- (wink2)

To all my fren yg da sudi jd lbrary untuk aku.. thanks a lot.. jasa mu d kenang.. pas ni aku dak pnjam da dgan kamu.. tp pmbacaan ku.. dan cintaku trhadap novel owez in my soul.. chewahh~~ iya la bha.. las sem jgak kita ni.. ntah bila akn ketemu semula.. mishh u all~~ 

Salam sayang terhadap sebuah persahabatan.. Mie Yatmi..

No comments:

Post a Comment

Ini Cinta Aku!!

Daisypath Anniversary tickers