Friday, December 10, 2010

Aku & Dunia Kampus Ku...

Hidup di alam kampus adalah saat yang di tunggu2 oleh kebanyakan remaja seperti aku ni.. almaklumlah.. siokk gila.. siokk..siokk jugak.. tp tetap ada yang x baik nya.. yang penting.. jangan terlalu lena dibuai kemanisan hidup beremaja..

Hidup di kampus ni kurang konkongan ibu n bapa.. bila nak dikongkong.. mula la membidas kata.. kunun.. "ala bu..adk da dewasa.. jangan la nak kongkong hidup adk sangat..adk nak juga enjoy hidupkan bu.." ---> (xda kena mengena antara yang hidup n yang mati k =p ) x baik tau ckap cam tu.. kira dosa jugak.. kan kan kan..

Nak enjoy.. boleh juga.. tapi jangan la yang berlebihan.. kalau ibu bapa kata "TIDAK".. kita cuba elakkan la.. semua ibu bapa hendakkan yang terbaik daripada setiap anak mereka.. mana da ibu bapa menginginkan yang x baik terhadap anak2 mereka.. (mungkin ada..tapa dalam kuantiti yang kecil bilangannya..) yang paling penting.. kita jangan sesekali lupa akan daratan yang kita pijak.. sentiasa beringat2 akan asal usul kita.. jangan cepat terpesong dan terperangkap dengan tipu dunia..btol x???hehehehehe..

Ini cerita hidup aku.. selama menuntut masuk tahun ke-3 di Politeknik (sem akhir da..) rasanya hidup sangat mencabar.. ada suka n ada duka.. yang baik akan ku jadikan teladan.. dan yang buruk jadi pengajaran kepada ku..

ini cerita ku semasa semester 1..

Kisah ku disemester 2..


Hidup diperantauan semasa semester 3..


Semasa menjalani praktikal semester 4..

Semester 5 di Politeknik..

Hidup disemester terakhir ku.. (ni jak yg de latest one..)


Hidup x kn lengkap tanpa kawan.. senyumlah selagi mampu.. Peace.. No War!! =p

No comments:

Post a Comment

Ini Cinta Aku!!

Daisypath Anniversary tickers