Wednesday, May 29, 2013

Aku & Mereka

Assalamualaikum..

F.R.I.E.N.D - Forever, Respect, Interdependent, Encouragement, Never Ending, Dependable

aku pegang word di atas ni. aku ingin sentiasa bersama mereka dalam senang dan susah. kadang, Dia temukan kita dengan orang yang salah. tapi, kita yang tidak menghargai. maaf!

seorang dua pergi, berduyun-duyun datang. terasa diri kembara sendiri. namun, masih ada yang sudi menghulur tangan untuk bersama. terima kasih sahabat. senyum. itu yang mampu. 

aku sangat menghargai. mungkin salah sendiri yang tidak bijak untuk menghargai.

aku berdiam. tapi mereka anggap aku dingin. yup! aku memang dingin. saat terlena tengah malam tanpa dibaluti selimut lusuh.

speak less than you listen,
write less than you read.

is it wrong if i just be silent?

ok. its enough. focus on your study.

dear 1SHAR - good luck for final exam.


thanks for this beautiful moment. salam ukhuwah fillah. 





No comments:

Post a Comment

Ini Cinta Aku!!

Daisypath Anniversary tickers