Tuesday, March 8, 2011

Aku Sayang Ika & KamaQ!!


Darl~~  both of u mesti kuat..jgn sesekali menjadi wanita yang lemah..aku sayang kamoo..

Ika~~ Perjalanan hidup kita masih jauh..kuatkan semangat mu..jangan sesekali lemah melawan penyakit..semua penyakit ada penawarnya syg kcuali mati..kami semua sayang Ika..aku pun sayang Ika..selamat berjuang menempuhi dugaan..tgu aku n kamaq balek Tawau..janji tgu kami..maaflah x dpt menjenguk kau d twu..aku trsangat bz n final exam around de corner..in fact..aku da las sem..bnyk bnda nak siapkan..sory sgt2 ka..tp my mom ada jenguk kau kn..my mom said..”dont be wory about her..she will fine..pray to Allah..wish her strong and everything will be orite”..hope so..



KamaQ~~  u r de older..why u r so cengeng hahh?? Wake up dear..dont be very weak ok..xkn sbb lelaki tu ko smpi cm ni?? Ingt x apa ika ckp?? Kamaq..klu kau syg ika..sayang aku..sayang persahabatan ni..juz forget it that boy..harapan mak bpak mu..family mu..jgan hmpakan..wake up syg..jodoh pertemuan ketentuan Allah..dont be sad..kau kn keras..ngee~~



 Both of u!! aku sayang kamoo!! love our friendship.. 

2 comments:

  1. sedap nya ko cakap aq cengeng...
    x memahami nie bdk kecik....
    sedih ba....
    i will try ma best...
    wish i strong wif all that have done...
    huh..miss ur,miss ika...miss my life be4!!

    ReplyDelete
  2. mmang pun ko cengeng!! wish u try ur bez..ged luck dear..

    ReplyDelete

Ini Cinta Aku!!

Daisypath Anniversary tickers